Na temelju članka 40. Zakona o ustanovama („Narodne novine“, broj: 76/93, 29/97, 47/99, 35/08 i 127/19), članka 154. Zakona o socijalnoj skrbi („Narodne novine“, broj: 157/13, 152/14, 99/15, 52/16, 16/17, 130/17, 98/19, 64/20 i 138/20) i članka 30. Statuta Doma za starije osobe Glina, (pročišćeni tekst), KLASA: 550-01/19-01/02, URBROJ: 2176-143-21-5 od 26.veljače 2019. godine, Upravno vijeće Doma za starije osobe Glina na temelju svoje odluke od dana 08.09.2021. godine, raspisuje
N A T J E Č A J
za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice Doma za starije osobe Glina
Za ravnatelja/ravnateljicu Doma za starije osobe Glina (u daljnjem tekstu: Dom) može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće uvjete:
- završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij socijalnog rada, socijalne politike, prava, psihologije, sociologije, socijalne pedagogije, edukacijske rehabilitacije, logopedije, pedagogije, medicinskih, humanističkih ili drugih društvenih znanosti;
- najmanje pet godina radnog staža u propisanom akademskom zvanju i akademskom stupnju, od kojih najmanje tri godine u djelatnosti socijalne skrbi ili drugoj društvenoj djelatnosti u propisanom akademskom zvanju i akademskom stupnju;
- državljanstvo Republike Hrvatske;
- da ne postoji zapreka iz članka 213. stavka 1. Zakona o socijalnoj skrbi.
Iznimno, ako se ja javni natječaj ne javi nijedan kandidat koji ispunjava uvjete iz stavka 1. podstavka 1. članka 154. Zakona o socijalnoj skrbi, za ravnatelja/ravnateljicu doma socijalne skrbi može biti imenovana osoba koja ima završen odgovarajući preddiplomski studij iz stavka 1. podstavka 1. članka 154. i ispunjava uvjete iz stavka 1. podstavka 2. i 3. članka 154. Zakona o socijalnoj skrbi.
Ravnatelja/ravnateljicu Doma imenuje Upravno vijeće Doma na mandat od četiri godine, a ista osoba može biti imenovana za ravnatelja/ravnateljicu.
Upravno vijeće Doma će s izabranim kandidatom/kandidatkinjom za radno mjesto ravnatelja/ravnateljice, nakon donošenja odluke o imenovanju, sklopiti ugovor o radu o punom radnom vremenu na period od četiri godine.
Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati su dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- životopis
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (domovnica, važeća osobna iskaznica ili putovnica),
- diploma (ovjerenu presliku kao dokaz o stečenom akademskom zvanju i akademskom stupnju),
- potvrdu ili uvjerenje poslodavca o ostvarenom radnom stažu na poslovima traženog akademskog zvanja i akademskog stupnja (kao dokaz da kandidat ima najmanje pet godina radnog staža u propisanom akademskom zvanju i akademskom stupnju, od toga najmanje tri godine u djelatnosti socijalne skrbi i drugoj društvenoj djelatnosti u propisanom akademskom zvanju i akademskom stupnju),
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, ne starije od 30 dana
- Program rada i razvoja Doma za mandatno razdoblje od četiri godine
Napomena:
Kandidat koji smatraju da ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju posebnog zakona, u prijavi su dužni pozvati se na to pravo te dostaviti dokaze o priznavanju posebnog statusa, te dokaz o načinu prestanka radnog odnosa kod prethodnog poslodavca.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21), a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje tog prava, dužni su uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja. Sukladno obavezi iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21), objavljujemo poveznicu na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja na kojoj su navedeni dokazi potrebni za ostvarivanje prednosti prilikom zapošljavanja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20
dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom ( NN 157/13, 152/14, 38/18, 32/20 ) uz prijavu na natječaj dužan je, osim, dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Dokaz da kod pojedinog kandidata/kandidatkinje ne postoji zapreka iz članka 213. stavka 1. Zakona o socijalnoj skrbi, pribavit će poslodavac po službenoj dužnosti (Dom).
Dom za starije osobe Glina koristit će i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.
Dostava natječajne dokumentacije smatra se pristankom na obradu osobnih podataka.
Prijave na natječaj s pripadajućom dokumentacijom podnose se na adresu:
Dom za starije osobe Glina, Trg hrvatskih branitelja 2, P.P. 41., 44 400 Glina, s naznakom: »Natječaj za ravnatelja/ravnateljicu – ne otvarati«, u roku od 8 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama“.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno Zakonu o ravnopravnosti spolova.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Kandidati će biti obaviješteni o izboru u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.
DOM ZA STARIJE OSOBE GLINA
Natjecaj-Ravnatelj-ica (pdf)